sobota, 19 października 2013

Coś o mnie :9

 Ponieważ Lodo (moja koleżanka mam ją w kręgach na google ) mnie prosiła .
A ja zawsze dotrzymuje obietnicy :)

Więc najpierw moje zdjęcie :

 
Jestem Anastazja Baumann.
 
Moje pseudo : nati,nasti,nastka,ana itp.
 
Moje imię nosi jakaś amerykańska piosenkarka i tenisistka noi jakaś z bajki księżniczka
 
Anastazja.
 
Mam 11 lat. Urodzilam się 13.09.2002 roku .
 
Jestem bardzo wrażliwa.
 
Moi znajomi uważają,że jestem skromna.Ale niewiem czy jestem.
 
Moją pasją jest granie na gitarze (każdej) , śpiewanie,tańczenie,rysowanie,
 
oczywiście pisanie , sport oraz jazda konno chociaż to chyba też jest sport.
 
Lubie pomagać ludziom.
 
Dlatego założyłam aska .
 
Wpiszczie sobie na asku w szukaj :
Naaati1309
 
I ja wam się wyświetle <3
 
Założyłam też fb pod tym samym imieniem i naziskiem co mam.
 
Macie jakieś do mnie jeszcze pytania na temat mnie ?
 
Zadajcie mi na asku lub w komentarzu to napisze ;)
 
A na koniec jeszcze jedno moje zdjęcie :
 

 
Aha i jeszcze mam twittera :
 
Nati Baumann
 
To tyle papa :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam twój blog. Jesteś moja ulubioną blogerką. HOLA

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że juz nie publikujesz postów 😞🙁😞🙁😟😖😟🙁😟😖😟😖😟😖😟🙁😟🙁😖😟🙁😟😖😟😖😟😖😞😖😞🙁😟🙁😟😖😟😖😞😖😟🙁😟🙁😟😖😞🙁😟🙁😟😟🙁😖😞🙁😟😖😞😖😖😕🙁😕🙁😞

    OdpowiedzUsuń